dinsdag 30 januari 2007

De Iliad nog geen goede vervanger


Ik heb de Iliad nu een paar maanden in mijn bezit en ik betrap me erop dat ik het apparaat bijna niet meer gebruik. Het is nog te gebruiksonvriendelijk, waarbij vooral de traagheid als een steeds groter probleem voelt. Ook de schermgrootte is te klein om er fatsoenlijk een A4-tje op te lezen. Mijn aanvankelijke enthousiasme over het apparaat sloeg daarom al gauw om in, tja, onverschilligheid. De opvolger schijnt groter te zijn, sneller te werken en bovendien kleur aan te kunnen. Laten we daar maar even op wachten...

Update (20 maart 2009). Inmiddels in het bezet van het A-4 model. Die gebruik ik vooral om stukken op te lezen, die ik voorheen uitprintte of op een laptop las. Nog steeds valt de traagheid op en is het een crime om te wisselen tussen verschillende stukken. Nee, het is nog steeds geen succes...

Geen opmerkingen: